• Ingin cantikkan blog?? Design blog secara PERCUMA..Grab cepat sebelum terlambat
  • Ingin cantikkan blog?? Design blog secara PERCUMA..Grab cepat sebelum terlambat
  • Ingin cantikkan blog?? Design blog secara PERCUMA..Grab cepat sebelum terlambat
  • Ingin cantikkan blog?? Design blog secara PERCUMA..Grab cepat sebelum terlambat

Label Cloud

Search This Blog

28 February 2010

online counter Membina Web Dengan Template

Kali ini Msue ingin berkongsi info berkenaan template website . . . Sebenarnya , terdapat banyak template website di internet yang boleh anda perolehi dan gunakan . Ada yang percuma dan ada yang berbayar . Ada yang lawa dan ada yang tidak .

Terdapat pro dan kontra apabila anda menggunakan website template. Antara kelebihan anda menggunakan website template ialah :

- Korang boleh menyiapkan website anda dengan cepat
- Tak pening kepala memikirkan idea serta design yang dikehendaki
- Lebih murah jika dibandingkan anda mengupah orang lain membuatnya
- Korang mempunyai banyak pilihan design
- Korang boleh "customize" mengikut citarasa korang .

Manakala kekurangan menggunakan template ialah : Website korang mungkin sama dengan website orang lain .

Tetapi, tahukah korang , jika korang menggunakan website template , sebenarnya, agak sukar untuk melihat website yang sama dengan website korang . Ini kerana terdapat 7 billion website di internet . Jadi, untuk mencari 100 website yang menggunakan template yang sama di dalam 7 billion website bukanlah sesuatu yang mudah . Jadi , sebenarnya , tiada apa yang kurang apabila korang menggunakan website template . :-)

Satu lagi info , untuk pengetahuan korang, penjual - penjual template website pada masa kini , turut memberikan option untuk korang memiliki keunikan terhadap sesuatu template .Korang boleh membeli template tersebut dengan satu harga yang ditetapkan (dimana harganya agak tinggi sedikit) dan template tersebut akan menjadi hak korang . Tidak ada orang lain lagi yang boleh membelinya . Hanya korang seorang sahaja.

Kesimpulannya, penggunaan website template pada masa kini adalah merupakan suatu pilihan yang bijak sebenarnya . Usah lagi ditakutkan dengan kata - kata bahawa website template adalah tidak bagus . Industri website template kini sudah maju ke hadapan dengan design-design yang profesional dan mengagumkan. Salah satu website yang menyediakan website template adalah website Web Design

Terdapat beribu design yang profesional dan harganya amat berpatutan. Korang juga boleh memuat turun " sample " website template untuk korang cuba dan mahirkan penggunaannya . Korang boleh juga mendapatkan website template dari web tempatan (Malaysia) iaitu di ==> Karyaseni Jadi , usah pening kepala serta membuang masa memikirkan design bagaimana yang sesuai dengan website korang.





Tinggalkan Komen Anda Disini